Bröllopp!

Här kommer några bilder jag på min storasysters bröllopp!



- Här har jag använt lagermaskar, både för att lägga till lite glans i håret och för att sudda in en del tärnbuketten.



- Tårtdekorationen, i den här bilden har jag endast fixat lite med nivåer och kontraster och sedan lagt till innerglöd.


- En del av tärnbuketten, det är den fjärilen jag har suddat in i bilden på Lina. I den här bilden har jag bara ändrat nivåer och kontraster.



-I den här bilden har jag ändrat nivåer, kontraster och arbetat med en lagermask för att ljusa upp vissa ställen, till exempel håret och kronan.



-Bild på Niklas slips, den är inte beskärd, jag har bara ändrat nivåer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0